Světově známé osobnosti nejrůznějších profesí ze všech koutů světa hovořily o síle a významu médií a veřejného mínění. Jestliže je PR něčím, na čem se lidé, kteří jsou tak diametrálně odlišní, dokážou shodnout, něco na tom bude. Pokud stále nevěříte, že PR je naprosto klíčové pro úspěch vašeho počínání, změníte názor po přečtení několika následujících citátů. Dokonce už i Bible a staré kroniky hovořily o významu dobrého jména.

JE DŮLEŽITÉ, CO SI O VÁS MYSLÍ OSTATNÍ?

Média vytváří relativní obraz o světě. Veřejnost je mocnou silou.

KDO JSME?

   Jsme sehraný tým seniorních konzultantů.

   Jsme dost zkušení, takže víme, co v PR funguje.

   Již mnoho let budujeme dobrá jména našich klientů a jejich značek.

   Jsme flexibilní.

   Dokážeme jako týmoví hráči spolupracovat i s dalšími složkami marketingové komunikace našich klientů. Zvyšujeme tak efektivitu ostatních marketingových nástrojů.

   Stále se učíme a zdokonalujeme se.

   Máme smysl pro detaily.

   Jsme loajální, otevření, přicházíme s nápady a hlavně máme výsledky.

   Každým rokem pravidelně získáváme pro naše klienty a jejich produkty mediální prostor v hodnotě několika milionů korun.

   Cílenými kampaněmi oslovujeme několik milionů potenciálních spotřebitelů,
kterým dáváme argumenty pro učinění nákupního rozhodnutí.

   Pomáháme našim klientům a jejich značkám růst a přitom šetříme jejich marketingové rozpočty.

   Hovoří za nás naše dlouhodobé výsledky a kladné reference našich klientů.

CO NABÍZÍME?

Pomůžeme vám říci lepší příběh.

Vybudujeme a ochráníme vaše dobré jméno.

Zvýšíme prodeje vašich produktů a služeb.

Pomůžeme vám dosáhnout vašich strategických cílů.

Připravíme vám argumenty téměř na cokoliv.

   produktové PR

   korporátní PR

   osobnostní PR

   krizovou komunikaci, krizový management PR

   přípravu střednědobých a dlouhodobých PR strategií

   výkon funkce tiskového mluvčího

   prosazování vybraných témat do médií – mediální lobbing

   realizaci komplexních PR projektů

   realizaci speciálních projektů

   spin doctoring

   konzultační činnost a poradenství v PR a příbuzných oblastech

   tiskový servis, redakční textové práce, textování, revize textů

   přípravu a organizaci speciálních eventů, představení produktů, propagační akce

   organizaci tiskových konferencí a neformálních setkání

   monitoring médií

   správu sociálních sítí

   mediální trénink – přípravu na komunikaci s médii

   mediální reklamu, inzerci, promotion, propagandu

Vše ušité na míru Vám.

REFERENCE

PROČ INVESTOVAT DO PR?

   Média jsou označována jako „čtvrtá moc“ po moci zákonodárné, výkonné a soudní.

„Dnes jsou média tak mocnou silou formující názory, že nikdo - žádná osoba, skupina
nebo podnik si nemůže dovolit podceňovat schopnost čtvrté moci ovlivňovat jejich osud –
ať už k lepšímu či k horšímu.“ (Gigi van der Rie)

„Skutečnost změnit nedokážeme. Můžeme ale změnit, jak je skutečnost vnímána.“
(Nikos Kazantkazis)

   Je prokázáno, že lidé tvoří vlastní názor na základě mínění většiny. Když je jejich vlastní názor na cokoliv v rozporu s názorem většiny, raději jej neprozradí.
Izolace a pocit, že jsou „v menšině“, je vede k tomu, že se zříkají vlastního názoru
a ztotožní se s názorem většiny. A většinový názor spoluvytváří média.

„Public relations jsou klíčovou složkou každého podniku v dnešní době plné rychlé komunikace a správně zvídavých občanů.“ (Alvin Adams)

 „PR je mimořádně důležité a schopnost využívat ho správným způsobem znamená všechno. Musíte se umět správně prodat“ (Lee Haney, bodybuilder a vítěz Mr. Olympia)

„Častokrát se malá věc stala velkou díky správnému zviditelnění“ (Mark Twain)

   Selekce, volba informací a témat v médiích je přirozená, protože neexistuje ani fyzická možnost ani potřeba sdělovat všechno všem.

   Prostor v médiích vás vždy bude něco stát - buď peníze na inzerci, nebo úsilí,
nápady a čas při komunikaci s redakcemi.

   Zaujmout média je stále složitější. Pokud se vám to ale podaří, bude informace o vás pro čtenáře, posluchače a diváky daleko důvěryhodnější než reklama.

   V době, kdy se svádí tvrdý boj o každý kousek tržního koláče, dokáže být dobré PR významnou konkurenční výhodou a mocnou zbraní.

„85 % všech reklam je neviditelných.“ (George Lois)

„Publicita je naprosto rozhodující. Dobrý PR příběh je tisíckrát účinnější než reklama na titulní stránce.“ (Richard Branson)

   Dobré jméno a důvěra se řadí k nejdůležitějším firemním aktivům.

   Podle analýzy podnikových transakcí mezinárodní účetní a poradenské společnosti Ernst & Young tvoří dobré jméno až 47 procent hodnoty podniku a nový majitel nebo investor jej musí zaplatit. Nejvíce se tento podíl cení ve firmách, které produkují spotřební zboží a potraviny - tam dosahuje až 65 procent.

„Rozpočty na PR, marketing a reklamu bývají prvními, které se osekávají. To však může být jednou z prvních chyb, které podniky dělají během ekonomické krize“ (CBS Marketwatch)

„Během poklesu je rozhodující silné PR a agresivní komunikační strategie.“ (Doug Leone)

   Když neřeknete svůj příběh vy, udělá to za vás někdo jiný.

„Trvá dvacet let vybudovat si reputaci a pouhých pět minut zničit ji.“ (Warren Buffett)

„Kdyby mi zůstal poslední dolar z marketingového rozpočtu,
utratil bych ho za PR“ (Bill Gates)

ZÁKLADNÍ PR PRINCIPY

„PR je spojením novinařiny, psychologie a advokacie.“  (Ron Torossian)

   PR je během na dlouhou trať. Komunikace musí vycházet z dlouhodobé strategie.

   PR aktivity mnohdy nepřinášejí výsledky okamžitě. Dostaví se později, o to jsou ale trvalejší a hodnotnější.

   Ani nejlepší taktika a technologie vám nepomůžou, dokud neřeknete příběh,
který je jednoduchý, zapamatovatelný a věrohodný.

   Akce. Nikoli až pozdní reakce.

   Jestliže si veřejnost myslí, že máte problém, pak máte problém.

   PR začíná doma. Nestačí komunikovat s vnější veřejností prostřednictvím médií.
Každý zaměstnanec je tím nejvěrohodnějším zdrojem o stavu podniku i pro vnější okolí.

   Nelze nekomunikovat.  I odepření komunikace je jistým poselstvím.
V době, kdy se o pozornost ucházejí všichni, je mlčení podezřelé.

Když mladík řekne své vyvolené, jak je krásný, chytrý a úspěšný, je to reklama.
Když někdo jiný řekne mladé ženě, jak krásný, chytrý a úspěšný je její vyvolený, to je PR.

KONTAKT

sekretariát

email: info@prconsultants.cz

Miroslav Slaný

tel.: +420 728 073 130

e-mail: miroslav.slany@prconsultants.cz

Jana Balharová

tel.: +420 606 671 116

e-mail: jana.balharova@prconsultants.cz

Jana Jakubíčková

tel.: +420 606 145 961

e-mail: jana.jakubickova@prconsultants.cz

Jakub Šimek

tel.: +420 722 771 148

e-mail: jakub.simek@prconsultants.cz